Klachten

Uiteraard vinden wij het heel vervelend als u een klacht heeft. U kunt uw klacht via het online klachtenformulier kenbaar bij ons maken. Wij zullen dan binnen enkele werkdagen reageren.

U kunt uw schriftelijke klacht ook sturen naar:

BNP Paribas PF
Postbus 8684
3009 AR Rotterdam

 

Online klachtenformulier

Naam (*)

Adres(*)

Postcode(*)

Plaats(*)

Telefoonnummer(*)

Geslacht

Hypotheeknummer

Uw email (*)

Klacht over

Uw bericht

Bestand meesturen (1)

Bestand meesturen (2)

Bestand meesturen (3)

captcha

(*) = verplicht veld.

 

KIFID

BNP Paribas PF is aangesloten bij geschilleninstantie KIFID. Als uw klacht niet naar tevredenheid door ons opgelost wordt, kunt u contact opnemen met het KIFID. Bij behandeling van klachten door het KIFID zal een ombudsman eerst beoordelen of er bemiddeld kan worden bij het oplossen van de klacht. Meer informatie kunt u vinden op de website van het KIFID en in de voorwaarden van uw hypotheek.