Klacht

Heb je een klacht?

Dan is er iets misgegaan. En dat spijt ons oprecht. Want bij BNP Paribas Personal Finance willen we graag dat je 100% tevreden bent. Maar ons werk blijft mensenwerk, er kan dus altijd onbedoeld iets mis gaan. Dat willen we graag zo snel en goed mogelijk voor je oplossen.

Klacht kenbaar maken

Bel ons op kantoortijden op  088 - 65 56 160 of stuur een e-mail naar klachten@mijnlening.bnpparibas-pf.nl. Of dien je klacht in via het klachtenformulier. Je krijgt altijd direct een ontvangstbevestiging zodat je weet dat we snel met je klacht aan het werk gaan.

Volgende stappen

Wij proberen je klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen. Lukt dat niet? Dan zullen wij verder naar je klacht kijken en je zo snel mogelijk schriftelijk (dat kan ook via e-mail) laten weten wat onze reactie is.

Reactietermijn

Je ontvangt binnen 2 werkdagen van ons een ontvangstbevestiging van je klacht. Binnen 10 werkdagen ontvang je van ons een inhoudelijke (schriftelijke) reactie op jouw klacht.

Onafhankelijke geschillencommissie Kifid

Ben je het niet eens met onze beslissing over je klacht? Dan kun je je klacht altijd voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Kifid behandelt de klacht op een onafhankelijke en onpartijdige wijze. De geschillencommissie van Kifid neemt een beslissing over je klacht. Je kunt er van op aan dat wij ons houden aan die uitspraak. Voor meer informatie over Kifid, hulp bij het schrijven van een klachtenbrief of het indienen van een klacht ga je naar www.kifid.nl.

Meld je klacht